Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2009

49]Ο Αρίστος χτύπησε δύο φορές το κουδούνι και άλλες δύο την πόρτα, με το χέρι
μέχρι να σηκωθεί να του ανοίξει το παλιό φιλαράκι του ο Σωτήρης.
Η Κατερίνα με το κοριτσάκι του απουσίαζαν εκείνη την ώρα
Κάθισε Αρίστο γιατί δεν είμαι ακόμη έτοιμος. Κοιμόμουν.
Δεν έχω και διάθεση να βγώ έξω .Θέλεις ένα ποτό;
Άφησε φίλε το ποτό ,και πάμε για καφέ στο δημοτικό κήπο που έχει δροσιά και το περιβάλλον είναι ευχάριστο.
Με το ζόρι ο Αριστείδης τράβηξε το φίλο του, προς την έξοδο του σπιτιού.
Προχώρησαν με τα πόδια περνώντας από την νέα χώρα, το ναυτικό όμιλο και το σαπωνοποιείο της Α.Β.Ε.Α, κατηφόρισαν προς το παλιό λιμάνι, με τα Βενετσιάνικα κτίσματα και το Οθωμανικό τέμενος,
και χωρίς να το αντιληφθούν, με την κουβέντα έφθασαν ,στο καφέ του κήπου.
Σιγά, σιγά στην αρχή οι λέξεις έβγαιναν με το τσιγκέλι, ο Σωτήρης διηγήθηκε την ιστορία του με το παιδί ,και τις διαλυμένες σχέσεις του με την Κατερίνα.
Εντάξει τώρα φίλε μην κάνεις έτσι.
Μήπως νομίζεις πώς είσαι ο μοναδικός στον κόσμο ο οποίος έχει προβλήματα.
Δεν θυμάσαι τι πέρασα εγώ .
Το ατύχημα του πατέρα μου στην οικοδομή;
Ήταν και ανασφάλιστος και δεν είχε που την κεφαλή κλίναι.
Από παιδί δουλεύω κι εγώ.
Του έδειξε τα χέρια του.
Ακόμη έχουν σημάδια από το πηλοφόρι και ρόζους από την σκληρότητα της δουλειάς.
Πως νομίζεις πως πήρα το πτυχίο της νομικής.
Με χίλια βάσανα και στερήσεις.
Ακόμη δεν παντρεύτηκα επειδή έπρεπε να βοηθήσω, την οικογένεια μου τις μικρότερες αδελφές και τ’αδέλφια μου.
Έχω σχέση με μια κοπέλα κάποια χρόνια και ακόμη δεν ευκαίρησα να την ζητήσω σε γάμο να κάνω την δική μου οικογένεια.
Ξέρεις κάτι Σωτήρη νομίζω ότι χρειάζεσαι βοήθεια από ειδικό
Το ξέρω Άριστο ότι μου έχει στρίψει η βίδα με αυτά που περνάω.
Καθόλου δεν σου έχει στρίψει Μακάρι να είχα το μυαλό σου
Απλώς είσαι σε δύσκολη φάση.
Δεν σε αφήνω και δεν θα φύγω στην Αθήνα αν δεν ξεκινήσεις τις επισκέψεις .
Σε δύσκολες στιγμές όταν έχει τελειώσει η καύσιμος ύλη χρειαζόμαστε στήριξη για να πάρουμε πάλι εμπρός.
Εντάξει Αρίστο σου το υπόσχομαι.
Χώρισαν και ο Σωτήρης, ένοιωσε ένα βάρος να φεύγει από πάνω του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου