Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2009

55]Η Ελένη μόλις τακτοποιήθηκαν κάπως στο Περιστέρι, και άρχισε να εγκλιματίζεται στο νέο περιβάλλον, αποφάσισε να ανοίξει ένα φαρμακείο να εργαστεί σύμφωνα με την ειδικότητα και τις σπουδές της.
Η ίδια δεν ήταν ανήσυχη, και υπερδραστήρια όπως ο σύντροφος της.
Αγαπούσε την ήρεμη ζωή, της άρεσε η καλοπέραση, η γυναικεία κοκεταρία , ακόμη και το γυναικείο κουτσομπολιό, μερικές φορές.
Ήταν πολιτικοποιημένη και αγωνίστρια εναντίον της δικτατορίας στην φοιτητική της ζωή στην Ιταλία.
Μετά τις σπουδές της ήθελε να δημιουργήσει οικογένεια, να εργαστεί στο επάγγελμα της, να περάσει καλά.
Δεν ενδιαφερόταν πλέον για τα κοινά, και για τα βάσανα του κόσμου.
Ακολουθούσε βέβαια τον Κυριάκο, χωρίς όμως ιδιαίτερο ενθουσιασμό.
Οι γονείς της είχαν ορισμένα κεφάλαια, δανείστηκε και από την τράπεζα,
και άνοιξε φαρμακείο, σε κεντρικό σημείο της πόλης.
Οι δουλειές της πήγαιναν περίφημα, και εκεί ξόδευε τον περισσότερο χρόνο της.
Ο Κυριάκος την πείραζε ότι έχασε την επαναστατικότητα της, και έγινε μια συντηρητική μικροαστή.
Είχε αποστηθίσει την αρχή των στίχων του ποιήματος του ποιητή Μιχάλη Κατσαρού με τίτλο «Η διαθήκη μου» και της το απάγγελε όταν είχε κέφια.¨ «Αντισταθείτε σαυτόν που χτίζει
ένα μικρό σπιτάκι και λέει¨καλά είμαι εδώ.
Αντισταθείτε σε αυτόν που γύρισε πάλι στο σπίτι και λέει ¨
Δόξα σοι ο Θεός.
Αντισταθείτε στον Περσικό τάπητα των πολυκατοικιών,
στον κοντό άνθρωπο του γραφείου, στην εταιρεία
εισαγωγαί- εξαγωγαί, στην κρατική εκπαίδευση στο φόρο
σε μένα ακόμα που σας ιστορώ.»

-«Τρέξε εσύ καλέ μου του είπε η Ελένη και δώσε όλο το είναι σου, για να α αλλάξεις τον κόσμο μα ο κόσμος δεν θα αλλάξει ποτέ».
-«Εγώ όμως σε λατρεύω για την πίστη σου σε αυτό το όραμα.»
-«Γιαυτό σε αγάπησα, επειδή είσαι ένας ρομαντικός ονειροπόλος.»
-«Αγωνίζεσαι με προσωπικό κόστος και θυσίες, για να το
πραγματοποιήσεις.»
-«Εντάξει καλή μου, μην πιστεύεις εσύ στην ιστορική νομοτέλεια,
εγώ όμως είμαι στρατευμένος σε αυτό το σκοπό.»
-«Όποιος στον πόλεμο πάει για να πεθάνει, στρατιώτη μου για πόλεμο δεν κάνει» λέει στους έξοχους στίχους του ο σπουδαίος ποιητής Νίκος Γκάτσος.
-«Μα ασφαλώς δεν διαφωνώ μαζί σου και σε θαυμάζω που δεν έχασες την πίστη και την αγωνιστικότητα σου».Η Ελένη τον αγκάλιασε τον φίλησε στα χείλη και τον τράβηξε προς την μεριά του υπνοδωματίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου