Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2009

69] «Αυτό που συνέβη σήμερα Ματούλα μου, είναι ένα δώρο από τον Θεό. Δεν μπορώ να το ερμηνεύσω αλλιώς.»
«Μαμά ηρέμησε.» Της είπε η Ματούλα . «Δεν είναι τίποτα σίγουρο ακόμη». «Εγώ κόρη μου είμαι σίγουρη, είμαι μάνα εγώ, δεν ξεγιελιέμαι τόσο εύκολα.»
«Η επιβεβαίωση θα είναι η έρευνα που θα κάνουμε αλλά, και ένα σκούρο σημάδι στην πλάτη , το οποίο κληρονόμησα κι εγώ, από τον πατέρα μου.»
-«Σιγά μητέρα μην μας πιάσει πανικός και προβούμε σε βεβιασμένες κινήσεις.»
-«Έχεις δίκιο παιδί μου.» «Πρέπει να ηρεμήσω αγάπη μου, είπε η Κατερίνα». Ενώ έτρεμε ολόκληρη από συγκίνηση.
Βγήκαν μαζί έξω στον δρόμο να περπατήσουν λίγο, ως το γειτονικό πάρκο να πάρουν λίγο αέρα, να ηρεμήσουν αλλά, και να τηλεφωνήσει η Κατερίνα στον Σωτήρη, να έλθει με το πρώτο αεροπλάνο.
Μόλις ήρθε ο Σωτήρης επισκέφθηκαν με την Ματούλα, την οικογένεια του Αχιλλέα. Φρόντισαν να μεταβούν, όταν αυτός απουσίαζε, για να μην ταραχτεί.
Οι θετοί γονείς στην αρχή ταράχτηκαν ,αλλά μόλις συνήλθαν από την έκπληξη , και άκουσαν πως ο Σωτήρης και η Κατερίνα, ήταν τόσο σίγουροι ότι ήταν το χαμένο παιδί τους, προθυμοποιήθηκαν ευγενικά να συνδράμουν στην προσπάθεια εξεύρεσης της αλήθειας.
Πήγαν μαζί στο ίδρυμα και εκεί διαπίστωσαν, ότι ήταν καταχωρημένο σαν παιδί της Ουρανίας και του Πλούτωνα, οι οποίοι είχαν και οι δύο αποβιώσει.
Τότε κατάλαβε η Κατερίνα ότι είχε πέσει θύμα, της καλοσύνης της.
Έβαζε την τσιγγάνα μέσα στο σπίτι της, και της έκλεψε το παιδί.
Ο Σωτήρης θυμήθηκε ότι την είχε προειδοποιήσει, ότι κάτι δεν του άρεσε στις συχνές επισκέψεις της, αλλά δεν ήταν ώρα για κριτική.
Επέστρεψαν στο σπίτι του Κυριάκου και της Ελένης, των θετών γονέων.
Περίμεναν με αγωνία τον Αχιλλέα. Του το ανήγγειλε παράμερα με σιγανή και τρεμάμενη φωνή, η θετή του μητέρα η Ελένη.
Τον παρακάλεσε να βγάλει το πουκάμισο του, και το φανελάκι του .
Το σκούρο σημάδι υπήρχε στην πλάτη του. Αυτό υπήρξε η επισφράγιση της αλήθειας.
Μόλις ντύθηκε ξανά τον πλησίασαν, ένας, ένας χωριστά, και τον αγκάλιασαν με δάκρυα χαράς.
Ξαφνικά βρέθηκε ενώ ήταν μοναχοπαίδι, να έχει τέσσερις γονείς αδελφή και αδελφό.
Βέβαια ήταν ακόμη ένα πολύ νέο παλικάρι ,
Μόλις διετής φοιτητής του πανεπιστημίου. Θα είχε όλο τον καιρό μπροστά του να αφομοιώσει τις αλλαγές που υπήρξαν στην ζωή του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου