Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

"ΧΑΪΝΗΔΕΣ" ΟΙ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ ΑΝΤΑΡΤΕΣ


ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗΣ

"Είμαι πλούσιος με την σαλάτα μου το δοξάρι μου και το βιβλίο μου."

"Εμείς δεν μπορούμε να συμβιβαστούμε με την ιδέα της κατήφειας, της ηττοπάθειας των περικοπών σε ανθρώπους και φιλοδοξίες που κυριαρχεί γύρω μας.Να σκεφτείς ότι από 8 που είμαστε φθάσαμε να εμφανιζόμαστε 18...επί σκηνής σε μια τελετουργική παράσταση.Κόντρα στην ιδέα της συρίκνωσης και της ευκολίας."

"Τα καταφέρνω εργάζομαι -δεν δουλεύω σαν σκυλί-, με παιδιάστικη περιέργεια, δεν έχω ανάγκη από τίποτα, δεν λογαριάζω ούτε ύπνο ούτε φαϊ ούτε κοινωνική καταξίωση."Το βασικό για μένα είναι ότι έχω αποκοπεί εδώ κα χρόνια από μια ανήθικη κοινωνία και από τη λογική του αδικημένου.Όλοι είναι αδικημένοι οργισμένοι αγανακτησμένοι, αιτούντες και επαίτες, όλοι είναι ..χαμηλοβλεπούσες. Εγώ λέω "ή άλλαξε τη ζωή σου η σταμάτα να γκρινιάζεις." Εγώ είμαι πλούσιος και χαρούμενος με τη σαλάτα μου που έχει τόσα χρώματα και το ουρανοδόξαρο, με το βιβλίο μου που έχει τόσες λέξεις όσες οι άνθρώπινες σκέψεις με τις χορδές μου που πάνω τους σεργιανούν οι χορδές όλων των λαών.



ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ

ΙΔΡΥΤΙΚΟ ΜΕΛΟ ΧΑΪΝΗΔΩΝ



ΠΗΓΗ "ΤΟ ΒΗΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου