Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

ΛΑΘΟΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΚΡΩΤΗΡΙΟΥ
Το δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Ακρωτηρίου με δήμαρχο τον κο Κυνηγό, τάχθηκε υπέρ της χωροθέτησης της δεξαμενής καυσίμων στο πέρα Πλατάνι του δήμου Σούδας, αρκεί να φύγει από τον Άγιο Ονούφριο.
Αυτή η απόφαση μου θυμίζει την παροιμία ¨»»Παναγιά μου και κυρά μου σώσε το σπίτι μου και κάψε του γείτονα μου.» Κατανοούμε ότι και οι κάτοικοι του Αγίου Ονουφρίου έχουν πολλά προβλήματα με την λειτουργία των εκεί δεξαμενών υγρών καυσίμων. Ένας λόγος παραπάνω για τον Δήμαρχο κο Κυνηγό και το δημοτικό συμβούλιο να κατανοήσει τα προβλήματα του δήμου Σούδας και να συμπαρασταθεί στον αγώνα του Δημάρχου κου Γιάννη Περράκη, και του Δημοτικού του συμβουλίου , να αποτρέψει τις δεξαμενές στον χώρο αυτό. Αντί την συναγωνιστική συμπαράσταση και κατανόηση σε κοινά προβλήματα έχουμε την μετάθεση ευθυνών και προβλημάτων . Ο συνορεύων Δήμαρχος κος Γιάννης Περράκης τώρα θα πρέπει να γυρίσει προς τον κο Κυνηγό λέγοντας με παράπονο.¨ «Και εσύ τέκνο Βρούτε;» ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ.ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου