Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

                            ΜΕ ΕΚΡΗΚΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
                                           ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
Στην χθεσινή μου παρέα υπήρχε ένας οπαδός του "ΛΑΟΣ."
Βεβαίως δεν φταίει αυτός αλλά εγώ που κάνω κακές παρέες.
Όπως όλοι μας ήταν απογοητευμένος από την οικονομική κατάσταση την δική του και της χώρας.Τον άκουσα εμβρόντητος να λέει¨ "Δεν με νοιάζει να βάλω στη μέση μου εκρηκτικά και να πάω να ανατιναχτώ στη πλατεία Συντάγματος αλλά να πάρω και μερικούς καριόληδες και πούστηδες πολιτικούς μαζί μου." "Αλλά θα τους κανονίσω εγώ."Στις επόμενες εκλογές θα ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ για να φέρει άλλα τρία εκατομμύρια μετανάστες να διαλύσει η Ελλάδα."Σημειωτέον ότι αυτός που αμολούσε σαν πέτρες επί των κεφαλών μας αυτές τις ατάκες εκτός από το φτωχό πνευματικό του επίπεδο και τις απλοϊκές πολιτικές του αναλύσεις έχει σχέση και με τα επαγγέλματα γύρω από την οικοδομή και είναι άνεργος.
Η φρασεολογία του άνεργου της παρέας για τον ΣΥΡΙΖΑ και τους μετανάστες δείχνει πόσο έχει παρεξηγηθεί η άκριτη υποστήριξη του ΣΥΡΙΖΑ στους μετανάστες που είναι οι πιο κατατρεγμένοι άνθρωποι και τα πιο αδύναμα μέλη της κοινωνίας.Προφανώς η χώρα έχει ανάγκη σοβαρής μεταναστευτικής πολιτικής με στοχευμένες δράσεις όπου χρειάζεται, και όχι να γίνει ξέφραγο αμπέλι εισροής μεταναστών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου