Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013

                             ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΓΝΩΣΗ


                      ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Κάθεται ο Μανώλης συνεσταλμένος στο γραφείο του Ψυχολόγου.
"Γιατρέ του λέει όταν ήμουν μικρός έπαιζα το πουλί μου."
"Μεγάλος τό έκοψες."
"Τώρα ναι. Αραιά και που."
Ψυχολόγος.-"Πάμε παρακάτω."
Μανώλης. "Είχα μεγάλη μύτη και συνέχεια την έτριβα."
Ψυχολόγος .- "Αυτό είναι ένα νευρικό τικ. Δεν θυμάσαι τον Κ .ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ που όταν ήταν πρωθυπουργός το 1990-93 κουνούσε συνέχεια τον ώμο του;-
Ψυχολόγος "Τίποτα άλλο;"
Μανώλης -"Ντρεπόμουν γιατρέ εξαιτίας του επωνύμου μου.
Ψυχολόγος- "Πως λέγεσαι Μανώλη;"
Μανώλης.- "Μουνάκης λέγομαι γιατρέ."
Μανώλης - "Και δεν φτάνει αυτό γιατρέ όταν πήγαινα στο δημοτικό ο καλύτερος μου φίλος λεγόταν Ψιλάκης. Τα παιδιά του άλλαξαν το επίθετο και το έκαναν "Ψωλάκης"
Ψυχολόγος Και;
Μας έκαναν καζούρα οι συμαθητές μας, με τα επίθετα μας όπου τότε, πέρασε μια βδομάδα για να ξαναπάμε στο σχολείο."
Μανώλης.- Φοβισμένος με κρύο ιδρώτα να τον περιλούζει.
Έχω τίποτα γιατρέ;Ψυχολόγος. Ο ψυχολόγος σηκώθηκε και πήγαινε πάνω κάτω. Κουνούσε με νευρικότητα τον ώμο του, και έτριβε με μεγάλη ένταση τη μύτη του. "Χμ? "Δεν μπορώ να βγάλω διάγνωση. Πρέπει να επισκεφθείς ψυχολόγο."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου