Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Η ΤΙΜΗ ΤΙΜΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Στην επαρχία από την οποία κατάγομαι {ΣΦΑΚΙΑ} έκλεβαν πρόβατα και γίδια. Το ίδιο συνέβαινε και στο χωριό του Σμπώκου τα ξακουστά ΑΝΩΓΕΙΑ. 8Ο εκατομμύρια ευρώ κάπου 27 δις δραχμές όμως, μαζί με τον ΑΚΗ είναι μεγάλος πειρασμός.Παρά τον εκπολιτισμό του Γιάννη Σμπώκου όπου ζούσε σε αριστοκρατική συνοικία -Κηφισιά γαρ- ο ΑΚΗΣ στο ημερολόγιο του τον αποκαλούσε¨ "βοσκό." " Ζήτησ...α¨ έγραφε- από τον "βοσκό" να μου δώσει τα χρήματα γιατί είναι δικά μου..." Θυμάμαι την μακαρίτισσα την Σφακιανή μητέρα μου όπου μας έλεγε¨ " Η τιμή, τιμή δεν έχει, και χαράς εκείνον που την έχει." Και η θυμόσοφη γιαγιά μου τακτικά μου τόνιζ娨Πρόσεχε στην ζωή σου παιδί μου να είσαι ενάρετος." Για ένα κούτελο ζούμε σε αυτήν την κοινωνία."Οι πολιτικοί όμως είναι επιρεπείς σε τρία αμαρτήματα του πολιτισμού μας¨Εξουσία, σεξ , και χρήμα. Υ.Γ Στην στήλη μου στην εφημερίδα "ΑΓΩΝΑΣ"όταν συνέλλαβαν τον ΑΚΗ το είχα υπαινειχθεί "οτι δεν μπορεί να μην είναι αναμειγμένος στο μεγάλο φαγοπότι ένας απότους ποιο στενούς του συνεργάτες όπως ο Γ.Γ εξοπλισμών του ΥΕΘΑ Γιάννης Σμπώκος. Τότε δεν έγραψα όνομα μην με φιλοδωρήσει με καμιά μήνυση. ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου