Κυριακή 30 Αυγούστου 2009

36] Από εκείνη την ημέρα ο έντιμος ιερωμένος ,έπαψε να εξομολογεί.
Αισθανόταν σε αδυναμία να τιθασεύσει, το ερωτικό του πάθος για την Κατερίνα, και ανίκανος να διακονίσει το πνεύμα του Χριστιανισμού.
Εκδήλωσε την διάθεση να παραιτηθεί, μα η Κατερίνα πιο προσγειωμένη τον συγκρατούσε.»
-«Δεν είναι ακόμη ώρα να αφήσεις την ιεροσύνη καλέ μου.»
-«Άλλωστε ερωτεύτηκες. Δεν πείραξες κανένα, δεν έκλεψες, δεν βίασες,»
« Δεν επικαλέστηκες το όνομα του Κυρίου επί ματαίω.»
-«Αυτό που διαπράττουμε είναι ένα ηθικό παράπτωμα».
-«Είναι καταδικαστέο και από την εντολή που έδωσε ο Θεός στον Μωυσή, «ου μοιχεύσεις» και από την κοινωνική ηθική, αλλά και από τους νόμους του κράτους.
-«Ασχέτως του ότι, τους κανόνες αυτούς ένα μεγάλο ποσοστό, των ανθρώπων τους παραβιάζει.
-«Ναι μα εγώ είμαι ιερέας ταγμένος να φυλλάτω, και να διδάσκω τους ιερούς κανόνες του Θεού.»
-«Πρέπει να δίνω το καλό παράδειγμα και όχι να είμαι ο πρώτος παραβάτης.»
-«Κάνε υπομονή επέμεινε η Κατερίνα και μην λησμονείς» ότ騨
-«Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλλέτω.
-«Άραγε ο αγνός και άδολος έρωτας μεταξύ άνδρα και γυναίκας είναι αμαρτία;»
-« Ιερέας κι αν δεν ήμουν είναι προδοσία, και ηθικό παράπτωμα.
-«Πως θα είμαι ήσυχος με την συνείδηση μου;»
-«Κι όμως αγάπη μου. Είμαστε άνθρωποι, ζωντανοί με σάρκα και οστά,
-«Ζούμε μέσα στον κόσμο. Έχουμε αδυναμίες, φυσικό είναι να ερωτευτούν δυο νέοι άνθρωποι . Δεν είμαστε ρομπότ χωρίς ψυχή και αισθήματα.» «Εσύ δεν είσαι ο Θεός μα ο αμαρτωλός άνθρωπος, ο οποίος εξώσθηκε από τον παράδεισο γιατί παράκουσε, την εντολή του Κυρίου.»
-«Ερωτεύτηκες πατέρα Γεράσιμε, γιατί «τίποτα το ανθρώπινο δεν σου είναι ξένο» όπως είχε πει και ο μεγάλος σοφός επαναστάτης Κ. Μαρξ..»
-«Μην κάνεις βιαστικές κινήσεις αγάπη μου.»
-«Άλλωστε είναι νωρίς ακόμη και η σχέση μας δεν δοκιμάστκηκε.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου