Κυριακή 16 Αυγούστου 2009

Η ελαφίνα

Η Κατερίνα με τα πράσινα μάτια
Των αγοριών έχει κάνει την καρδιά
κομμάτια.
Άγρια σαν ελαφίνα τριγυρνά
στα βουνά.
Την αντικρίζουν μπροστά τους,
στη μέση του πουθενά.
Της αρέσουν πολύ τα αγόρια,
να φλερτάρει στο γιαλό, και στα ανηφόρια.
Κατερίνα μην παίζεις με την φωτιά,
Γιατί μια μέρα θα καείς.
Και από έρωτα θα τσουρουφλιστείς.

Ρήνα μου, Ρήνα μου, Ρήνα, Κατερίνα μου.
Μην τραβάς στα ακρογιάλια.
Να ξελογιάζεις παλικάρια.
Παίζεις επικίνδυνο παιχνίδι,
Με της καρδιάς το ροκανίδι.



----------------------------------------------------------------------------------
ΤΟ ΒΡΑΔΥ

Αυτό το βράδυ μες στο σκοτάδι,
Έλα γλυκιά μου , μεγάλε έρωτα μου.

Το είναι μου να σου χαρίσω,
σαν το καναρίνι να σου
κελαηδήσω, μέχρι το χάραμα
Να έρθει να μας βρεί.

Με μια κιθάρα χίλια τραγούδια να σου
τραγουδήσω, για την φωλιά που
θα κτίσουμε μαζί.

Στην οδό Χάληδων θα σε περιμένω= [το φως του φάρου
Με το φως της ψυχής μου αναμμένο=[στο ακρογιάλι]
Το καλντερίμι να κατηφορίσουμε = [ να μας φωτίσει]
Στο λιμάνι των Χανίων να πεζοπορήσουμε[ και η αύρα]
[ Της θάλασσας να μας δροσίσει.]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου