Κυριακή 30 Αυγούστου 2009

Σελ.3]Της έβγαλε χωρίς να του το απαιτήσει ένα μισθό κατά 30% υψηλότερο από το υπόλοιπο προσωπικό και της ανέθεσε την διεύθυνση της παραγωγής. Μάλιστα την καλόβλεπε και σαν υποψήφια γυναίκα του γιού του Δημήτρη, γιατί ήταν ομορφούλα εργασιομανής και αρκετά έξυπνη και αφοσιωμένη στην δουλειά της.
Προσόντα που δεν βρίσκονται εύκολα σε πολλούς εργαζόμενους.
Ο Δημήτρης δεν ήθελε να ακούσει ότι μπορούσε να παντρευτεί γυναίκα χωρίς να την ερωτευτεί. Κάνοντας λίγο χιούμορ λέει στον πατέρα του ότι αν πάρει γυναίκα χωρίς έρωτα είναι σαν να φάει ένα φαγητό χωρίς γεύση. Έπειτα τι θα λέμε με την Κατερίνα πατέρα?
Συνέχεια θα μιλάμε για τα φόντια των παπουτσιών για την παραγωγή
των προιόντων ή για το μαγείρευμα και τις άλλες σπιτικές εργασίες?
Πατέρα γιατί με έστηλες και σπούδασα και ξόδεψα μέρος της ζωής μου στις βιβλιοθήκες και συ μέρος της περιουσίας σου?
Για να κάνω συντρόφισσα μου μια κοπέλα με την οποία δεν θα μπορώ να επικοινωνήσω?
- Να ξέρεις πατέρα πως τιμώ και εκτιμώ τα κορίτσια του λαού που εργάζονται, και βγάζουν τίμια το ψωμί τους με τον ιδρώτα του προσώπου τους.
Άλλωστε κι εσύ αυτοδημιούργητος είσαι και πρόκοψες χάρις στην αξιοσύνη σου, και χωρίς καμιά βοήθεια.
Πέρα από το προσωπικό πρόβλημα τα προβλήματα πατέρα των κοινωνικών διαφορών είναι ταξικά.
-Παιδί μου Δημήτρη πότε έγινες επαναστάτης?
Δεν έγινα επαναστάτης μα δεν είμαι και τυφλός μπροστά τα λαικά προβλήματα.
Έπειτα έχω άλλα σχέδια στο μυαλό μου που προέχουν ,δεν με απασχολεί ο γάμος. Τι σχέδια . Να κάνω μεταπτυχιακές σπουδές.
Και μετά φιλοδοξώ ν αποκτήσω μια θέση σε πανεπιστήμιο του
εσωτερικού ή του εξωτερικού. Γι αυτό σε σπούδασα εγώ παιδί μου ?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου