Κυριακή 30 Αυγούστου 2009

Σελ.2]Αν είχαν την δυνατότητα σπούδαζαν τα παιδιά τους.
Την ευκολία όμως αυτή, την διέθεταν ελάχιστοι αγρότες με κάποια οικονομική ευχέρεια. Η μεγάλη μάζα των αγροτών, αγράμματοι και οι ίδιοι ούτε μπορούσαν, ούτε κατανοούσαν την αξία της εκπαίδευσης.
Πες μου Κατερίνα που θέλεις να σε στείλουμε;
Στην μοδίστρα να μάθεις να ράβεις φορέματα, σαν την θεία σου την
Γεωργία που καλοπερνά στην πόλη;
Στον ράπτη να μάθεις πατελονού, [ράπτρια] ή σε σχολή κομμωτικής να μάθεις κομμώτρια;
Αυτές ήταν μερικές από τις τέχνες που μάθαιναν, τα κορίτσια του λαού εκείνο τον καιρό ,όσα δεν έφευγαν καραβιές ως νύφες για την Αμερική.
Δεν ήταν του ριζικού της να μάθει καμιά απ,αυτές τις τέχνες το Κατερινιώ, όπως τη φώναζε ο πατέρας της.
Πρώτα πήγε και νοίκιασε μαζί με την μάνα της ένα δωμάτιο κοντά στην άτεκνη αδελφή του πατέρα της την Κάλι. [Καλιρόη]
Όταν τακτοποιήθηκε κάπως και προσπάθησε να προσαρμοσθεί στην νέα της ζωή, της βρήκε κιόλας δουλειά η θεία Κάλι σε μια μεγάλη βιοτεχνία, πολυτελών γυναικείων υποδημάτων, στην οποία εργαζόταν η ίδια ως κορδελιάστρα.
Έπιασε εργασία ως βοηθός αλλά δεν πέρασε πολύ καιρός, κι έγινε ξεφτέρι στην δουλειά.
Και στην πρέσα κοπής δερμάτων, τα κατάφερνε άριστα σαν έμπειρος κόφτης , και στον σχεδιασμό νέων μοντέλων, ακόμη και στο τμήμα πωλήσεων, έδινε δημιουργικές ιδέες για την κατάκτηση νέων αγορών. Σιγά σιγά έγινε το δεξί χέρι του ιδιοκτήτη, του οποίου απέκτησε την εμπιστοσύνη, και την καμάρωνε για την αφοσίωση της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου