Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΦΥΝΤΑΝΙΔΗΣ 32 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ


ΑΠΟ συνέντευξη του στην "iefimerida.gr"

"ΠΕΝΕΤΑΙ" Ο Σ. ΦΥΝΤΑΝΙΔΗΣ

ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΥΣΣΥΤΙΑ;

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ.ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ

"Με τις σημερινές συνθήκες δεν θα πήγαινα να δουλέψω σε εφημερίδα. Έκανα μια επίσκεψη στην Εφημερίδα των Συντακτών, όπου κάνουν μια συγκινητική προσπάθεια. Μου έγινε και πρότασ...η, όμως δεν έχω την άνεση να πάω. Ακόμη και το σπίτι που μένω είναι νοικιασμένο. Πρέπει να εργαστώ για βιοποριστικούς λόγους. Από την άνοιξη εργάζομαι ως σύμβουλος στα μέσα επικοινωνίας του Alpha. Δεν έγινα πλούσιος σε αυτή τη δουλειά. Στην Ελευθεροτυπία πληρωνόμουν επειδή ήμουν διευθυντής σε δυο εφημερίδες. Είχα δυο μισθούς, αλλά δεν ήταν μεγάλοι. Δυο χρόνια πριν πεθάνει ο Κίτσος που έκανε αύξηση και μου είπε θα παίρνεις αυτά τα λεφτά μέχρι να πεθάνεις. Μου το χρωστούσε γιατί όταν μπήκε η Ελευθεροτυπία στο Χρηματιστήριο έβγαινα συνέχεια και μιλούσα για την εφημερίδα και όμως μου έδωσε μόνο 100 μετοχές, όσες είχε πάρει και ο κλητήρας δηλαδή… Και τον πίστεψα. Όταν ήρθε η Μάνια όλα τελείωσαν. Δεν πήρα ποτέ μου μαύρα λεφτά, δεν δούλεψα σε δεύτερη ή τρίτη δουλειά, δεν είχα ποτέ off shore εταιρεία. Πίστεψα τον λόγο του Κίτσου και δεν έκανα συμβόλαιο.»"



Τι θάλεγε δημόσια δηλαδή Ο Σ. ΦΥΝΤΑΝΙΔΗΣ ότι έχει εξωχώρια εταιρεία όπως έγραψε η συνάδελφος του ΚΥΡΑ ΑΔΑΜ;

Πρώτη φορά μαθαίνω ότι δημοσιογραφικά στελέχη σαν τον Σ. Φυντανίδη μένουν σε νοικιασμένο σπίτι. Μήπως έχουμε κοινοκτημοσύνη και παρανόησα; Μάλιστα σε μια εποχή που η Κυριακάτικη Ε" ήταν τίγκα στη διαφήμιση και ο εκδότης ΚΙΤΣΟΣ ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΣ χρύσωνε τα μεγαλοστελέχη του.

Επί πλέον η σύζυγος του κυρία ΒΙΡΓΙΝΙΑ ΒΕΝΤΟΥΡΑΚΗ είναι επιχειρηματίας με κατάστημα στο Κολωνάκι. Ο "ΤΑΡΖΑΝ" Μ.Τ στην "ΖΟΥΓΚΛΑ"

σε μια εκπομπή του, είχε αποκαλύψει ότι η κ. Βεντουράκη ήταν αντιπρόσωπος ξένων κατασκευαστικών εταιρειών και είχε πάρει κάποιες δουλειές από το υπουργείο αμύνης επί ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ και υποέργο των Ολυμπιακών αγώνων. Αλλά ξέχασα, δεν είναι το άλλο μου, χέρι η γυναίκα μου ούτε επωφελήθηκε από την θέση και ιδιότητα μου. Φαρισαίοι υποκριτές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου