Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012


  ΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΟ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ
                                         ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
Ε ρε ΣΥΡΙΖΑ που έχουμε ανάγκη για να χρηματοδοτήσει το σύστημα υγείας και το κράτος πρόνοιας που τώρα φλέγεται. Θέλω να πιστεύω ότι είμαι σκεπτόμενος άνθρωπος και όχι οπαδός κομμάτων.Τα κόμματα που γίνονται παρατάξεις -Για όποιον αναφαίρετε στις συνιστώσες στο ΣΥΡΙΖΑ -χωράνε τους πάντες. Όπως χωρούσε επί 40 σχεδόν χρόνια τους πάντες ο
δικομματισμός με το ΠΑΣΟΚ,  που είχε ως μέλος μέχρι  και τον εκτελεστή της "17 Ν" Κουφοντίνα και της Ν.Δ  που είχε εντός της μετανοημένους αριστερούς μέχρι ακροδεξιούς.Και που πρόσφατα κατέρρευσε υπό το βάρος της κρίσης που ο ίδιος ο δικομματισμός με την κακοδιαχείριση του κράτους προκάλεσε.
Τα κόμματα οφείλουν να συνθέτουν τις απόψεις και να πορεύονται βάσει ρεαλιστικών προγραμμάτων αλλά και να τα εκτελούν ,και να μη μένουν στην άκρατη υποσχεολογία.Έχω βεβαίως τις ιδέες μου αλλά δεν είμαι προσκολημένος σε κόμματα.Μάλιστα τη σφοδρότερη κριτική την κάνω στο κόμμα που ψηφίζω εφόσον βγει άουτ.Εκείνο όμως που έχει σημασία για τον πολίτη είναι να έχει λαϊκή συμμετοχή στα κοινά γιατί όλους μας αφορούν. Η κριτική και οι άσκοπες φωνασκίες , η πολιτικολογία του καφενείου, και η αδράνεια δίνει τροφή στις εξουσίες να δρουν εναντίον μας ,χωρίς αντίσταση.Πρέπει να δώσουμε νόημα στο σύνθημα¨"λαός ενωμένος ποτέ νικημένος" Ποιος είπε ότι φοβάμαι να κριτικάρω τα κακώς κείμενα; Εσύ το είπες φίλε που κάθεσαι στον καναπέ και βλέπεις εκπομπές "goship" {κουτσομπολίτστικες} Γιατί; Εγώ κυβερνούσα τόσα χρόνια;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου